01. Lanzarote - úvod, výběr destinace

27.12.2012 16:01

    Na Lanzarote jsme se chtěli podívat už dříve, poté, co jsme v nějakém architektonickém časopise četli článek o Césaru Manriquovi. Ty jeho výtvory se nám moc líbily a i po jiné stránce nás Lanzarote lákalo - mě například i sopečným národním parkem Timanfaya. Protože mamka má spoustu práce, tak jsem dostal jsem za úkol připravit materiály pro dovolenou a vytipovat cíle pro výlety. Pustil jsem se do toho s velkým nadšením, protože jsem se fakt těšil a výsledkem byl tento kompilát – soubor můžete stáhnout zde (počet stažení ) a šířit dle libosti, budu jedině rád, když to bude někomu k užitku. V následujícím článku, či spíše souboru článků budu z tohoto textu čerpat některé informace, které samozřejmě doplním vlastními dojmy a poznatky, ale původní dokument je vhodnější k vytištění s sebou na dovolenou.

    Cestovní kancelář Fischer, se kterou jsme již několikrát byli (naposled na Tenerife) nabízí na Lanzarote tato letoviska: Costa Teguise, Puerto del Carmen a Playa Blanca. Poslední jmenované je poměrně drahé, přičemž jsem nezjistil nic, co by nás přimělo si připlatit a jet tam. Takže zbyly Costa Teguise a Puerto del Carmen. Volba padla právě na Costa Teguise - je starší, je tam mnohem víc věcí k vidění, ale o tom později.

    Následující články vychází ze zážitků a poznatků během našeho pobytu na Lanzarote v období 1-16.12. 2011.

Pro pokračování klikněte zde

 

Diskuze a komentáře možné zde.

—————

Zpět